Publicis test nieuwe Renault Mégane

Publicis Brussels bedacht voor de prelaunch van de nieuwe Renault Mégane de ‘Real Views’: een verrassende manier om na te gaan of de mensen de wagen het bekijken waard vinden. Niet via views op Youtube, maar op straat terwijl de wagen voorbij rijdt. De wagen is uitgerust met 6 camera’s, 3 computers, een GPS-transmitter en een 4G-router. Met behulp van facetrackingsoftware kan de auto autonoom nagaan hoeveel mensen naar hem kijken, stilstaand en al rijdend. Een teller op de achterkant toont het aantal gevangen blikken.
Op de website kunt u live volgen hoeveel Real Views de auto registreert en waar hij zich in real time bevindt. Tot eind januari 2016 zal de auto door België rijden naar plekken waar veel volk aanwezig is. Ontdek zijn roadbook en geef hem uw mooiste blik.
https://www.youtube.com/watch?v=1N7nWvyxMg4&feature=youtu.be
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]