Publicis test nieuwe Renault Mégane

Renault-realviews

Crea / News

Renault-realviews

Publicis Brussels bedacht voor de pre­launch van de nieuwe Renault Mégane de ‘Real Views’: een verrassende manier om na te gaan of de mensen de wagen het bekijken waard vinden. Niet via views op Youtube, maar op straat terwijl de wagen voorbij rijdt. De wagen i​s u​itgerust met 6 camera’s, 3 computers, een GPS-­transmitter en een 4G-­router. Met behulp van facetrackingsoftware kan de auto autonoom nagaan hoeveel mensen naar hem kijken, stilstaand en al rijdend. Een teller op de achterkant toont het aantal gevangen blikken.

Renault-realviews

Op de website kunt u live volgen hoeveel Real Views de auto registreert en waar hij zich in real time bevindt. Tot eind januari 2016 zal de auto door België rijden naar plekken waar veel volk aanwezig is. Ontdek zijn roadbook en geef hem uw mooiste blik.

https://www.youtube.com/watch?v=1N7nWvyxMg4&feature=youtu.be