Publicis test nieuwe Renault Mégane
Publicis Brussels bedacht voor de prelaunch van de nieuwe Renault Mégane de ‘Real Views’: een verrassende manier om na te gaan of de mensen de wagen het bekijken waard vinden. Niet via views op Youtube, maar op straat terwijl de wagen voorbij rijdt. De wagen is uitgerust met 6 camera’s, 3 computers, een GPS-transmitter en een 4G-router. Met behulp van facetrackingsoftware kan de auto autonoom nagaan hoeveel mensen naar hem kijken, stilstaand en al rijdend. Een teller op de achterkant toont het aantal gevangen blikken.
Op de website kunt u live volgen hoeveel Real Views de auto registreert en waar hij zich in real time bevindt. Tot eind januari 2016 zal de auto door België rijden naar plekken waar veel volk aanwezig is. Ontdek zijn roadbook en geef hem uw mooiste blik.
https://www.youtube.com/watch?v=1N7nWvyxMg4&feature=youtu.be
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]