Dreamland en Mortierbrigade helpen de Sint een handje

Dreamland en Mortierbrigade lanceren een nieuwe campagne voor Sinterklaas. Omdat we het dit jaar allemaal wat rustig aan moeten doen door inflatie en hoge energieprijzen wil Dreamland ook de Sint een handje helpen. Want ook voor hem is het leven duurder geworden, denk maar aan eenvoudige zaken als je paard parkeren. Bij Dreamland kan iedereen en dus ook Sinterklaas terecht voor Super Sinteressante kortingen zodat elk kind kan blijven dromen.
De video is gemaakt door regisseur Benny Vandendriessche in een productie van Ristretto. Het mediaplan bestaat naast televisie en online video ook uit radio, een social campagne, de jaarlijkse speelgoedfolder en POS-materiaal.
Credits
Client contacts: Elisabeth Verhaege, Frauke Demey
Agency: mortierbrigade
CEO: Jens Mortier
Executive Creative Director: Joost Berends Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Creatives: Toon Vanpoucke, Morgane Choppinet
Strategy: Maaike De Wae, Vincent D’halluin Account Director: Evelyn Savels
Account Executive: Quentin Donckerwolcke
Design: Kaatje Schreurs
Cross Media Designer/DTP: Sophie Bayeul
Production Company: Ristretto Director: Benny Vandendriessche Executive Producer: Lies Bronselaer DOP: Anton Mertens
Gaffer: Pieter-Jan Donckels Focus Puller: Krispijn Tant
Art Director: Chris Lievens Editor: Linus Ampa Post-production: PixMix Studios Grading: Martijn De Haas Online: Maarten Verlinden Soundstudio: Sonhouse
Art Department: Chris Lievens
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]