Dreamland en Mortierbrigade lanceren een nieuwe campagne voor Sinterklaas. Omdat we het dit jaar allemaal wat rustig aan moeten doen door inflatie en hoge energieprijzen wil Dreamland ook de Sint een handje helpen. Want ook voor hem is het leven duurder geworden, denk maar aan eenvoudige zaken als je paard parkeren. Bij Dreamland kan iedereen en dus ook Sinterklaas terecht voor Super Sinteressante kortingen zodat elk kind kan blijven dromen.
De video is gemaakt door regisseur Benny Vandendriessche in een productie van Ristretto. Het mediaplan bestaat naast televisie en online video ook uit radio, een social campagne, de jaarlijkse speelgoedfolder en POS-materiaal.
Credits
Client contacts: Elisabeth Verhaege, Frauke Demey
Agency: mortierbrigade
CEO: Jens Mortier
Executive Creative Director: Joost Berends Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Creatives: Toon Vanpoucke, Morgane Choppinet
Strategy: Maaike De Wae, Vincent D’halluin Account Director: Evelyn Savels
Account Executive: Quentin Donckerwolcke
Design: Kaatje Schreurs
Cross Media Designer/DTP: Sophie Bayeul
Production Company: Ristretto Director: Benny Vandendriessche Executive Producer: Lies Bronselaer DOP: Anton Mertens
Gaffer: Pieter-Jan Donckels Focus Puller: Krispijn Tant
Art Director: Chris Lievens Editor: Linus Ampa Post-production: PixMix Studios Grading: Martijn De Haas Online: Maarten Verlinden Soundstudio: Sonhouse
Art Department: Chris Lievens
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]