Dreamland en Mortierbrigade helpen de Sint een handje

Crea / News

Dreamland en Mortierbrigade lanceren een nieuwe campagne voor Sinterklaas. Omdat we het dit jaar allemaal wat rustig aan moeten doen door inflatie en hoge energieprijzen wil Dreamland ook de Sint een handje helpen. Want ook voor hem is het leven duurder geworden, denk maar aan eenvoudige zaken als je paard parkeren. Bij Dreamland kan iedereen en dus ook Sinterklaas terecht voor Super Sinteressante kortingen zodat elk kind kan blijven dromen.

De video is gemaakt door regisseur Benny Vandendriessche in een productie van Ristretto. Het mediaplan bestaat naast televisie en online video ook uit radio, een social campagne, de jaarlijkse speelgoedfolder en POS-materiaal.

Credits

Client: Dreamland

Client contacts: Elisabeth Verhaege, Frauke Demey

Agency: mortierbrigade
CEO: Jens Mortier
Executive Creative Director: Joost Berends Brand Design Director: Philippe De Ceuster

Creatives: Toon Vanpoucke, Morgane Choppinet

Strategy: Maaike De Wae, Vincent D’halluin Account Director: Evelyn Savels
Account Executive: Quentin Donckerwolcke

Design: Kaatje Schreurs
Cross Media Designer/DTP: Sophie Bayeul

Production Company: Ristretto Director: Benny Vandendriessche Executive Producer: Lies Bronselaer DOP: Anton Mertens

Gaffer: Pieter-Jan Donckels Focus Puller: Krispijn Tant
Art Director: Chris Lievens Editor: Linus Ampa Post-production: PixMix Studios Grading: Martijn De Haas Online: Maarten Verlinden Soundstudio: Sonhouse

Art Department: Chris Lievens