Het vele thuiswerk heeft slachtoffers gemaakt. Niets in het minst onder de kamerplanten. Straks mogen we met z’n allen weer naar kantoor. Voor velen wordt dit een blij weerzien van collega’s, maar ook een confrontatie met hun verdorde kantoorplanten. FamousGrey en De Tijd gebruiken deze verwaarloosde kantoorplanten op een slimme manier voor de aankondiging van het magazine ‘De Pioniers. Zij durven kiezen voor duurzaamheid’. Daarin lezen we hoe voortrekkers als Illy-koffie en Patagonia van duurzaamheid hun verdienmodel maakten. In het magazine wordt snel duidelijk dat duurzaam ondernemen veel meer is dan een kantoorplant in leven houden.
Voor de campagne werkte FamousGrey samen met fotograaf Ricky Adam. Zijn prachtige fotoreeks met verwelkte kantoorplanten in de hoofdrol, vormt de basis voor een reeks prints. De campagne werd versterkt met een social media strategie en een radiospot.
Credits
Client: Mediafin
Client contacts: Chantal Janssens, Katleen Mertens, Stephanie Seynaeve
Agency: FamousGrey
CD: Peter Ampe
Account director: Marko van Dyck
Account manager: Lies Bernaer
Creatives: Jonas Caluwé, Jan Schoofs, Johan Van Oeckel
Senior FR copywriter: Antoine Wellens
Designer: Gaetan Lagae
Online marketeer: Jonas Sprengers
Production company: FamousGrey Productions
RTV Producer: Marlies Neudt
Sound Engineer: Nicolas Délepine – FamousGrey Productions
Photographer: Ricky Adam
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]