{PUB's Delight} FamousGrey legt zonnepanelen voor De Tijd

Crea / News

De stijgende energieprijzen zorgen voor heel wat vragen. Waarom kunt u geen vast contract meer krijgen? Welke soort warmtepomp kiest u het best? Installeert u een eigen laadpaal of niet? En op hoeveel jaar tijd verdienen zonnepanelen zich terug? De antwoorden leest u op 7 mei in de Energiespecial van De Tijd en L’Echo. Daarin beantwoorden experts 50 prangende vragen over de energiecrisis en geven ze tips om te besparen op uw energiefactuur. FamousGrey stond in voor de lancering van het dossier.

In printadvertenties, bannering en mailing wordt de voorziene mediaruimte omgevormd tot een zonnepaneel. Want ja, zelfs met een paneel van zo’n klein formaat bespaart u tegenwoordig al op uw energiefactuur.

De radiospot laat de kleine lettertjes van uw energiecontract aan het woord - u weet wel: die kleine lettertjes die u nooit leest maar die u vaak heel wat geld kosten. In de Energiespecial worden ze voor één keer uitvergroot en uitgebreid besproken.

De Energiespecial van De Tijd / L’Echo. Op zaterdag 7 mei bij de weekendkrant en op tijd.be en lecho.be


CREDITS:

Client: Mediafin

Client contacts: Chantal Janssens, Katleen Mertens

Agency: FamousGrey

CD: Peter Ampe

Strategic Director: Dominique Poncin

Account manager: Lies Bernaer

Creative: Jan Schoofs, Jonas Caluwé

Senior FR copywriter: Antoine Wellens

 

Production company: FamousGrey Productions

Sound engineer: Mathieu Savenay

Post Producer : Sara De Grave