Na een lange tijd van afwezigheid is SPA terug met een nieuwe campagne voor hun bruisende waters. En het voelt goed! Net zoals de unieke sensatie die je ervaart wanneer je een slok neemt van dit bijzonder bruisende water. "Deze sensatie is dé kracht van SPA. Het komt door de perfecte bubbels: de juiste hoeveelheid, intensiteit en constantheid. Van de allereerste tot de allerlaatste druppel." Deze onvergelijkbare ervaring staat centraal in de nieuwe SPA-campagne van Happiness: 'Het prikt. Het voelt goed.'
De nieuwe campagne werd eind mei gelanceerd in Nederland en is sinds eind juni ook te zien in België op televisie, radio, buitenreclame, digitale OOH, digitale kanalen en sociale media.
Credits
Marketing team: Mélanie Decelle, Séverine Du Champs, Lotte Croux
Digital team: Isabelle Van Doorne, Jérôme Naif
Agency: Happiness
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Executive Creative Director: Philippe Fass
Strategic Director: Isabelle Koelman
Connectivity Planner: Marine Vandenplas
Concept Providers: Gil Gauniaux, Thibaut Castaing
Content Providers: Debby De Ridder, Brent Roofthooft, Birger Morris
Copywriters: Joey Boeters, Nik Sluijs, Stéphane Opdenbosch, Dee Verwaertermeulen, Elmer Tazartez
Account team: Frederik Jonnaert, Emmanuelle Hoet, Yente Janssen, Kris Van den Brandt
Head of Design: Dries Lauwers
Graphic Designers: Emilie Wauthelet, Lore Snauwaert, Karel Chanterie, Raphaël Ricouard, Hannah Boogaerts, Jonathan Kalifat
DTP: Loïc Lenoble
Production house: BLEUNUIT
Sound studio: Sonhouse
Head of Production: Bart Vande Maele, Arthur De Wachter
Head of Motion: Remke Faber
Motion Designer: Simon Schuurman, Bart Callaerts, Arthur Nunes, Aline Schmidt