{PUB's Delight} Het prikt met SPA én het voelt goed met Happiness

Crea / News

Na een lange tijd van afwezigheid is SPA terug met een nieuwe campagne voor hun bruisende waters. En het voelt goed! Net zoals de unieke sensatie die je ervaart wanneer je een slok neemt van dit bijzonder bruisende water. "Deze sensatie is dé kracht van SPA. Het komt door de perfecte bubbels: de juiste hoeveelheid, intensiteit en constantheid. Van de allereerste tot de allerlaatste druppel." Deze onvergelijkbare ervaring staat centraal in de nieuwe SPA-campagne van Happiness: 'Het prikt. Het voelt goed.'

De nieuwe campagne werd eind mei gelanceerd in Nederland en is sinds eind juni ook te zien in België op televisie, radio, buitenreclame, digitale OOH, digitale kanalen en sociale media.

Credits

Marketing team: Mélanie Decelle, Séverine Du Champs, Lotte Croux

Digital team: Isabelle Van Doorne, Jérôme Naif

Agency: Happiness

Executive Creative Management: Karen Corrigan

Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson

Executive Creative Director: Philippe Fass

Strategic Director: Isabelle Koelman

Connectivity Planner: Marine Vandenplas

Concept Providers: Gil Gauniaux, Thibaut Castaing

Content Providers: Debby De Ridder, Brent Roofthooft, Birger Morris

Copywriters: Joey Boeters, Nik Sluijs, Stéphane Opdenbosch, Dee Verwaertermeulen, Elmer Tazartez

Account team: Frederik Jonnaert, Emmanuelle Hoet, Yente Janssen, Kris Van den Brandt

Head of Design: Dries Lauwers

Graphic Designers: Emilie Wauthelet, Lore Snauwaert, Karel Chanterie, Raphaël Ricouard, Hannah Boogaerts, Jonathan Kalifat ​
​DTP: Loïc Lenoble

Production house: BLEUNUIT

Sound studio: Sonhouse

Head of Production: Bart Vande Maele, Arthur De Wachter

Head of Motion: Remke Faber

Motion Designer: Simon Schuurman, Bart Callaerts, Arthur Nunes, Aline Schmidt