{PUB's Delight} INNO en DDB hebben alles voor campagnes vol leven

Crea / News

Ons dagelijks leven belooft (eindelijk) weer goed gevuld te worden. En dat is ook meteen het uitgangspunt van de nieuwste INNO-campagne. Want met meer dan 200 grote merken onder één dak, heeft INNO Department Store alles wat je nodig hebt voor dagen vol leven. Om dit concept mee vorm te geven en uit te werken, werkte DDB samen met Pieter Neirynck. De vier visuals focussen op actieve mensen in dagelijkse situaties, die worden scherpgesteld tegen een omgeving in beweging. De twee video’s verrassen ons met een bijzondere parade in huis, en een bijzondere manier om je kinderen aan te kleden!

Credits

Client: INNO
Client Contact: Elly Swinnen, Nathalie Hublet
Creative Direction: Kwint De Meyer 
Creation: Antoine de Bellefroid, Yannick Pringels
Social Creation: Ellen Potoms
Copy NL: Jan Schraeyen
Strategy: Fiona Boyle, Jan Lammens
Connection Planning: Fiona Boyle
Account Management: Soraya Hellara, Alice Platteau, Raquel Moeyaert
DTP: Vanessa Claes
Production: MAKE, Initials LA
Producers: Femke Timmers, Sofie Gebruers 
Photographer & Director: Pieter Neirynck
Media: Dentsu