{ PUB's Delight} LDV United en Devos & Lemmens brengen iedereen rond de barbecue

Crea / News

Het mooie paasweekend is misschien dé entree naar een fantastisch barbecueseizoen. Wanneer de lente in het land is, begint het bij een Belg te kriebelen. Dan voelen we een onweerstaanbare drang om de barbecue aan te steken. En dat doen we allemaal. Van vegetariërs tot vleeseters en van bakkers tot burgermeesters. Dat is meteen ook het uitgangspunt van de zomercampagne die LDV United voor Devos & Lemmens bedacht. Iedereen beleeft een Belbecue op zijn eigen manier. En voor al die verschillende types is er natuurlijk ook een gepast Devos & Lemmens-sausje.

Een aantal van die types leren we kennen in de nieuwe tv-spot. Zo zien we een ‘barvrouw’ cocktailsaus shaken en een ‘brandweerman’ zijn saté blussen met Brasil. Ook op social media worden een aantal types geïntroduceerd en polsen we en passant naar het type dat het best bij de kijker past. Maar geen Devos & Lemmens-campagne zonder een rijk assortiment radiospots natuurlijk. Ook daar vormen de verschillende types een rode draad doorheen de spots. Zo komen we bijvoorbeeld te weten dat een ‘kapitein’ altijd aan de linkerkant van zijn barbecue staat. Ah ja. Da’s bakboord.

Credits

Client: Devos & Lemmens
Contact: Dorien Loridan, Sharon Roels, Yannick Van Houtte, Mari Goovaerts
Agency: LDV United
Account Team: Julie Oostvogels, Tim Janssens, Charlien De Feyter
Creative Director: Dries De bruyn, Dennis Vandewalle
Creation: Wesley Kuystermans, Yannick Schoch
Strategy: Lorien Verachtert
Design: Stijn Voeten
Radio Production Company: Raygun
Film Production Company: Diplomat
Director: Dirk Domen