PUB's Delight: Orange Love Pack houdt families bijeen

Crea / News

Ze worden zo snel groot … En de dingen veranderen razendsnel. Peuters worden pubers, en ouders gaan van hero naar zero? Nee hoor, met het Love familie-pack van Orange heb je alles in huis om verbonden te blijven. Zo tonen we onze liefde gewoon een tikkeltje anders: van leren dansen met papa naar papa leren dansen op Tiktok. Van verhaaltjes voorlezen naar samen stories swipen. En van honderd keer dezelfde film zien, naar “allé kom, nog een aflevering!”. Technologie zorgt voor zowel nieuwe uitdagingen als opportuniteiten. En dat zien we ook in de nieuwe Orange-televisiespot van Publicis Groupe, waarin een papa zichzelf blijft heruitvinden om zijn zoon aan het lachen te krijgen. Via deze uit het leven gegrepen momenten wil Orange haar klanten inspireren en uitdagen om op zoek te gaan naar nieuwe manieren om verbonden te blijven. En Love is daarvoor het ideale pack.

Full assets: TV, radio spots, digital OOH, online videos, SoMe assets

Credits:

Client (brand & contacts): Orange - Isabelle Vanden Eede, Nathalie Moons, Oriane Saloum, Tim Thomaes

Agency: Publicis Groupe

Client Lead: Filip Van der Haegen

Account Manager: Frederik Jonnaert

Account Executive: Malika Gharbi

Project Manager: Adeline André          

Strategy Director: Jan Govaert

Content Strategist: Christina Goosdeel

Creative Directors: Koenraad Lefever, Mathieu Cardon

Creatives/concept providers: Jannik Vinck & Maxime Van Parys             

Copywriter FR: Philippe Dorval

Digital Designer: Christopher Goossens

Creative Designers: Jean-Christophe Bouchat, Aurélie Tournay

Moving Images Lead: Marc Van Buggenhout

Moving Images Producer: Daan Feytongs

Sound Lead: Tom Garcia

Sound Producer: Saartje Goris

Sound Engineer: Mathias Lewis

Digital Production Lead: Teo Rasmerita

HTML Integrator: Thierry Vandermeulen

External production

Production house: Producteur Provocateur

Director: Anthony Nti