{PUB's Delight} Voor Happiness en 2dehands maakt elke deal een verschil

‘Elke deal een groot verschil’, dat staat centraal in de nieuwe geïntegreerde marketingcampagne die 2dehands lanceert. Elke maand komen ruim drie miljoen kopers en verkopers samen op het online handelsplatform. Zo krijgen spullen op 2dehands een tweede, derde of zelfs vierde leven. De nieuwe merkcampagne laat zien hoe deze miljoenen individuele 2dehandsgebruikers samen bijdragen aan een wereld waarin mensen meer delen en minder verspillen. Want met zo’n 70.000 nieuwe advertenties per dag wordt de levensduur van spullen verlengd, vinden lokale ondernemers meer klanten, en draagt elke gebruiker bij aan de circulaire economie.
Verschil
2dehands is 22 jaar geleden opgericht op basis van de principes van betaalbaarheid en duurzaamheid. Het platform bestaat voor die consumenten en ondernemers die om elkaar en hun leefomgeving geven. Het grootste online handelsplatform van België focust zich in haar nieuwe positionering daarom ook meer op de rol die haar gebruikers spelen in de circulaire economie en op het gebied van duurzaamheid. Gregory Kukolj, CMO van 2dehands:: “De meeste mensen willen iets goeds doen. Voor een ander of voor de wereld. Maar vaak weten ze niet waar ze moeten beginnen. We willen mensen laten beseffen dat ze al met kleine stappen een verschil kunnen maken voor de mensen en de wereld om ons heen. Daar past kopen en verkopen op 2dehands als geen ander bij. Of het nu gaat om het steunen van de plaatselijke autodealer, het verkopen van een kinderwagen aan andere kersverse ouders, in plaats van iets weg te gooien, iets weg te geven of geld te verdienen aan kleding die je nooit draagt; al deze kleine acties voelen goed voor jezelf en maken verschil.”
Wereldveranderaars
De geïntegreerde storytelling campagne ging op 1 mei van start met een multi-channel activatie (TV, video, social, owned media en CRM). In een tv-commercial en een aanvullende online video wordt aan de hand van herkenbare momenten getoond hoe mensen samen op 2dehands het verschil maken. Of ze nu een nu zetel een tweede of derde leven geven, zorgvuldig nog een keer de auto nakijken voordat deze wordt doorverkocht aan een nieuwe eigenaar, een pakketje met wat extra zorg inpakken of iets gratis weggeven; het zijn stuk voor stuk wereldveranderaars.
TVC (vanaf 1 mei 2021)
Online video (vanaf 1 juni 2021)
Credits
Verantwoordelijk bij Marktplaats: Gregory Kukolj, Grietje Suijkerbuijk, Natalie Zwart
Bureau: Happiness Brussels in samenwerking met Higuita Amsterdam (The Good)
Creatie: Niek Eijsbouts, Katrien Bottez
Strategie: Frans Cuyper, Bauke Nater
Productie: Happiness
Productiemaatschappij: CAKE Film & Photography
Regie: Henk Loorbach
Edit: Happiness
Sound: Raygun & Postoffice
Muziek: Sizzer
Postproductie: Happiness
Media: Mediacom
Digital media: Maxlead
Fotografie: Iris Duvekot
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]