Pure nostalgie: een gloednieuwe Joepie voor JEZ!

HLN brengt eenmalig het Vlaamse jongerenmagazine Joepie opnieuw uit. De opbrengst gaat integraal naar het JEZ!-fonds. Pommelien Thijs siert de cover van deze unieke editie en houdt een pleidooi om lief te zijn voor jezelf. In het magazine vind je een XL-poster van Harry Styles en van Camille, plus extra posters van Måneskin, Wednesday, Stromae en Angèle. Dankzij Joepie kan je ook de laatste twee tickets voor het uitverkochte Harry Styles-concert winnen. Verder ontdek je jezelf door middel van leuke testjes - waaronder ‘Waarom ben jij een leuk lief?’-, zal TikTok nooit meer hetzelfde zijn dankzij de tips van JEZ!-ambassadeur Jonas Lips en onthullen Steffi Mercie en Gerben Tuerlinckx alles over hun leven als influencer. Vanzelfsprekend zorgt de legendarische seks- & bodyrubriek opnieuw voor rode oortjes.
De speciale editie van Joepie is vanaf dinsdag 7 maart in de krantenwinkel te koop voor 6 euro. De opbrengst gaat integraal naar JEZ!, het jongerencollectief waar VTM, Qmusic, HLN en Belfius hun schouders onder zetten.
Joepie in cijfers:
Eerste uitgave: 1973
Laatste uitgave: 2015
Gemiddeld leesbereik: 350.000 lezers
Gemiddelde oplage: 90.000 exemplaren
In het najaar van 2019 werd voor Rode Neuzen Dag ook een nieuwe Joepie gemaakt. De verkoop ervan bracht toen 155.000 euro op voor het goede doel.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]