Pure onafhankelijkeid op de wijze van CBC en Tramway21

Crea / News

De bankwereld ondergaat sinds enkele jaren ingrijpende veranderingen. Deze hervorming is voor sommige actoren vooral economisch, maar CBC Bank en Verzekeringen ziet deze veranderingen in een totaal ander licht. "CBC wenst zich te positioneren als een dienstverlener," zegt Sandra Circhirillo, verantwoordelijke voor Marketing & Communicatie bij CBC. "Net als alle anderen evolueren we, maar we stellen steeds onze klanten centraal. We willen een aansturende rol spelen in ons gewest en onze klanten nieuwe diensten aanbieden, digitale tools en expertise, om hen bij te staan in hun dagelijkse leven."

Tegen deze achtergrond lanceert CBC de eerste digitale en gratis rekening voor zelfstandigen. Een rekening die nergens anders bestaat. Haar eigenheid? Naast het feit dat de klanten alles online kunnen regelen, staan onze experts tot 20u van op afstand ter beschikking om hen te helpen met hun zaken. Zoals steeds heeft CBC de lancering van dit verrassende product toevertrouwd aan Tramway21. Op het programma: een campagne op TV, radio, web, affichage en POS. Ze wordt tot in de vier uithoeken van Wallonië gevoerd en voert daarbij zelfstandigen op met wat vreemde uitspraken: «Ik droomde ervan, en dus deed ik het» (electricien), «Ik heb me gedigitaliseerd» (immobiliënmakelaar, «Ik heb me gediversifieerd» (tuinarchitect) – of nog «Ik geloofde in mijn ideeën» (vintage-verkoper)». Zelfstandigen van vandaag die uitkomen voor hun mentaliteit en voor hun wil om vooruit te komen. Deze portrettencampagne is een ode aan de zelfstandigen die CBC met de tijd goed heeft leren kennen. De Business Pure Online rekening beantwoordt perfect aan de noden van zij die de gewoonte hebben alles zelf te doen en op die manier meester blijven van hun toekomst.

Credits

Client: CBC
Contacts: Sandra Circhirillo, Valérie Stoupy, Gwendoline Hendricks Agency: Tramway21
Strategy & Account: Madeleine Leclercq
Creation: François Daubresse, Marco Calant, Maxim Deliège Graphical Artwork: Shanti Botman
Executive Producer: Emeline Fouya
Director and Photographer: Nam Simonis
DOP: Kassim Olivier
Photo assistant: Maxime Taillez
1st AD: Alice Vaquerizo
1st AC: Benoit Delporto
Key Grip: Patrick Otten
Drone Pilote: Thomas Wilski
Hair & Make-up: Stéphanie Deven
Stylisme: Isabelle Deletaille
Art Departement: Christian Bogaert
Location Manager: Hervé Vanderhaeghe
Régisseur: Thierry Deleau
Car Pilote: Pierre Mercier
Editor: Pandemie – Robin DE Preaetere
Grading & SFX: Xavier Dockx
Web & Social: Lilas Heinix, Pierre-Georges Pasquet
Music: Mathieu Calant
Sound: Benoit Pirson
Casting: We Want You
Radio Production: Blue Nuit
Media Agency: MindShare