Push To Talk en MediaMixer fuseren

Communication / News

Push To Talk en Mediamixer verenigen na  enkele jaren samenwerking officieel hun krachten onder één bedrijf en één naam: MediaMixer. De fusie zorgt op korte termijn voor meer efficiëntie, maar creëert op lange termijn ook de nodige slagkracht om als onafhankelijke speler meer internationale projecten te realiseren en middelen te investeren in groei en diversificatie. De expertise van de twee agency’s sluit perfect op elkaar aan: de ene is een content marketingbureau met video in hun DNA, de andere een communicatiebureau gespecialiseerd in live communicatie en events met inhoud. Het nieuwe, gefuseerde MediaMixer kan voortaan verhalen vertellen via video, live en digital communication, events en media. Dankzij de in-house creatieve studio kan alle content die hiervoor nodig is bovendien door het eigen team gemaakt worden.

De voorbije jaren was door succesvolle realisaties met trouwe klanten de omzet reeds gegroeid tot 8,5 miljoen euro. Ondertussen lopen ook gesprekken om verder uit te breiden op de internationale markt. De ambitie is om nog verder te groeien.

Het team van het nieuwe MediaMixer bestaat nu uit 35 multidisciplinaire denkers en doeners. Op dit moment staan er bovendien nog een tiental vacatures open en in de toekomst zal dit team van 45 zelfs nog een stuk verder worden uitgebreid, zodat de medewerkers mee kunnen groeien met het verhaal van het nieuwe bedrijf. CEO Antoon Theunissen neemt voortaan het zakelijk en strategisch management voor zijn rekening, terwijl Tom Bellens als CEO zich vooral zal focussen op marktpositionering, communicatie en corporate culture. Begin november verhuist het nieuwe MediaMixer naar een nieuw gebouw in de schaduw van het MAS in Antwerpen.