P&V, Fauconnier+Selfslagh en Dallas maken Prachtige Plannen

Crea / News

Na de lancering van de nieuwe positionering ‘Leef vooruit’ en de campagnelijn ‘Zolang ú plannen blijft maken, zijn wij er om ze te verzekeren’, van eind 2020, wil P&V Verzekeringen verder bouwen aan zijn notoriëteit en merkpositionering. Hiervoor deed het opnieuw een beroep op de combo Fauconnier+Selfslagh en Dallas Antwerp voor een stevige campagne met een focus op audio. In radiospots en podcasts komen zes ‘Prachtige Plannen’ tot leven: échte projecten van échte mensen die hun leven zélf durven vastpakken. Online video en een social campagne ter ondersteuning. Stijn Gansemans (Creative Partner, Dallas Antwerp): ‘Het zijn vooral de jongeren en kinderen die we met deze campagne een hart onder de riem willen steken. Ze zijn toch de vergeten groep in heel de crisis en worden al te vaak negatief in beeld gebracht. We willen laten zien dat de Belgische jongeren - hoe moeilijk ze het ook hebben gehad - niet bij de pakken zijn blijven zitten. Dat ze nog altijd boordevol plannen zitten en daarbij een inspiratiebron vormen voor iedereen.’

An Van den Cruyce (Manager External Communications, Branding & Digital Content voor de P&V Group): Hoewel het merk sterker staat in Franstalig België moet de nieuwe campagne de merkbekendheid verhogen in gans België. In tweede instantie moet de campagne voor het merk P&V ook een connectie maken met de 300 exclusieve P&V-adviseurs en bij uitbreiding met het hele agentennetwerk.’  Ontdek de volledige campagne op pv.be/prachtigeplannen.

Credits

Client: P&V Group

Brand: P&V Verzekeringen

Contact client: Dirk Wauters, An Van den Cruyce

Strategy: Fauconnier+Selfslagh

Agency: Dallas Antwerp

Creative Director: Stijn Gansemans

Creation: Fauconnier+Selfslagh, Stijn Gansemans

Account Director: Tom Eilers

Account Manager: Babs Bautmans

Sound Production: R.A.F., La vita e media

Digital Production: Brian Van Malderen

Video Production: Dallas Antwerp

Video Creative: Jan-Dries Daans

Social Media: Noémie Léonard, Pauline Oppalfens, Sofie Verbruggen

Design & DTP: Marijke Van de Voorde

Media Agency: Universal Media