Bedrijven die met een product kans willen maken op de titel Beste Product van het Jaar 2018-2019 kunnen zich vanaf vandaag inschrijven voor deze verkiezing, waarbij consumenten bepalen wat de beste producten zijn. Wordt een product als beste door de consumenten beoordeeld, dan mag het product zich een jaar lang Beste Product van het Jaar noemen. Vorig jaar werd een recordaantal stemmen uitgebracht: maar liefst 25.529. De verkiezing Beste Product van het Jaar bestaat sinds 2014 en is nu ook actief in Nederland en Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Spanje en Italië.
Deelnemen aan de nominaties van Beste Product van het Jaar biedt voor elke onderneming die actief is op de Belgische markt een gelegenheid om de dialoog met de consument aan te gaan en te stimuleren. Ondernemingen krijgen een duidelijk beeld over hun consumenten, verwerven inzichten over het gebruik van hun producten en de aankopen ervan. Het Beste Product van het Jaar zal worden beoordeeld aan de hand van vijf criteria: prijs-kwaliteit verhouding, productpresentatie, gebruikstevredenheid, herhaalaankoop en aanbeveling.
Beste Product van het Jaar is een initiatief van Q&A Insights Europe (onder meer bekend van Beste Winkelketen van het Jaar) en Consumer Contest Company. Inschrijven kan tot en met 25 maart via de website van Beste Product van het Jaar. De winnaars worden op 14 juni bekendgemaakt.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]