Qmusic en De Vloer zijn #proudtobefout

De Vloer en Qmusic lanceren de hashtag #proudtobefout. Een dapper vaandel waaronder liefhebbers van het foutere werk zich deze maand trots kunnen verzamelen. In het kroonstuk van de campagne, de grootschalige televisiespot, maken - naast dansende panda’s en swingende rolschaatsers - meer dan 150 volledig foute figuranten hun opwachting. De apotheose vindt plaats op 1 juli met de Foute Party van Qmusic, het jaarlijkse feest waarop luisteraars van de zender zich een avond lang schaamteloos kunnen uitleven op de foutste hits.
https://vimeo.com/165939356
Credits
CLIENT:Medialaan
BRAND: Qmusic
CLIENT CONTACT:
Marcom manager: An Caers
Junior brand & communication manager: Ine Vandewaerde
CREATIVE AGENCY:
Creative directors: Johan Roelandt, Koen Van Deun
Art director: Ivo Mertens
Copywriter: Matthias De Smet
Account director: Carole Michels
TV PRODUCTION:
Production company: Rococo
Directors: Jan & Raf Roosens
Producers: Sophie Fehervari & Annelies Nyns
SOUND PRODUCTION:
Brandy jingles
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]