Qmusic en De Vloer zijn #proudtobefout

Crea / News

Foute Party QmusicDe Vloer en Qmusic lanceren de hashtag #proudtobefout. Een dapper vaandel waaronder liefhebbers van het foutere werk zich deze maand trots kunnen verzamelen. In het kroonstuk van de campagne, de grootschalige televisiespot, maken - naast dansende panda’s en swingende rolschaatsers - meer dan 150 volledig foute figuranten hun opwachting. De apotheose vindt plaats op 1 juli met de Foute Party van Qmusic, het jaarlijkse feest waarop luisteraars van de zender zich een avond lang schaamteloos kunnen uitleven op de foutste hits.

Credits

CLIENT:Medialaan

BRAND: Qmusic

CLIENT CONTACT:

Marcom manager: An Caers

Junior brand & communication manager: Ine Vandewaerde

CREATIVE AGENCY:

Creative directors: Johan Roelandt, Koen Van Deun

Art director: Ivo Mertens

Copywriter: Matthias De Smet

Account director: Carole Michels

TV PRODUCTION:

Production company: Rococo

Directors: Jan & Raf Roosens

Producers: Sophie Fehervari & Annelies Nyns

SOUND PRODUCTION:

Brandy jingles