De Vloer en Qmusic lanceren de hashtag #proudtobefout. Een dapper vaandel waaronder liefhebbers van het foutere werk zich deze maand trots kunnen verzamelen. In het kroonstuk van de campagne, de grootschalige televisiespot, maken - naast dansende panda’s en swingende rolschaatsers - meer dan 150 volledig foute figuranten hun opwachting. De apotheose vindt plaats op 1 juli met de Foute Party van Qmusic, het jaarlijkse feest waarop luisteraars van de zender zich een avond lang schaamteloos kunnen uitleven op de foutste hits.
Credits
CLIENT:Medialaan
BRAND: Qmusic
CLIENT CONTACT:
Marcom manager: An Caers
Junior brand & communication manager: Ine Vandewaerde
CREATIVE AGENCY:
Creative directors: Johan Roelandt, Koen Van Deun
Art director: Ivo Mertens
Copywriter: Matthias De Smet
Account director: Carole Michels
TV PRODUCTION:
Production company: Rococo
Directors: Jan & Raf Roosens
Producers: Sophie Fehervari & Annelies Nyns
SOUND PRODUCTION:
Brandy jingles
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]