QNTM koopt meerderheid aandelen Actito

Communication / News

QNTM Group (QNTM) neemt een meerderheidsbelang in het Belgische softwareplatform voor customer activation Actito. QNTM bouwt voort aan een solide best-of-breed oplossing van AdTech- en MarTech-aanbieders door Actito toe te voegen aan haar ecosysteem. Actito is het eerste bedrijf actief op het gebied van customer activation dat QNTM overneemt. Met kantoren in de Benelux, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Spanje en Canada breidt de QNTM Groep nu haar aanwezigheid in Europa uit. QNMT is volledig eigendom van Altor Fund V.

Actito biedt marketeers een flexibel en krachtig SaaS customer activation platform dat het opbouwen van duurzame en winstgevende klantrelaties mogelijk maakt door de orkestratie van zeer gepersonaliseerde real-time omnichannel marketingcampagnes en dat zich aanpast aan de evoluerende behoeften van ambitieuze merken.

Actito vertegenwoordigt een aantrekkelijk alternatief voor Amerikaanse spelers door Europese bedrijven te voorzien van een innovatieve, privacy-compliant, best-of-breed oplossing. Actito werkt met meer dan 550 exclusieve merken in verschillende sectoren en helpt hen hun publiek aan zich te binden: BNP Paribas, Damart, Friesland Campina, GoGroopie, Hyundai, Relais & Châteaux"QNTM is de uitgelezen partner voor Actito omdat we dezelfde waarden delen", zegt Kenya Rose, co-CEO van Actito. "De opbouwstrategie van QNTM past bij onze ambitie om Actito neer te zetten als het toonaangevende Europese alternatief voor Amerikaanse marketingoplossingen door een wendbare en best-of-breed oplossing te bieden aan bedrijven die op zoek zijn naar snelle en langdurige resultaten."

"Aansluiting bij de QNTM Group en haar best-in-class spelers is een geweldige kans om onze passie voor innovatie en onze expertise in te brengen om onze waardepropositie voor al onze klanten te verbeteren," voegt Benoît De Nayer, co-CEO van Actito, toe. "De samenwerking met Raptor zal onze customer data platform (CDP) mogelijkheden aanzienlijk vergroten en ons in staat stellen om een naadloos geïntegreerd customer activation platform aan te bieden dat CDP en marketing automation-functionaliteiten combineert.