Qualifio rukt op naar het noorden

Qualify Open laptop with digital tablet

Communication / News

Qualify Open laptop with digital tabletNa een snelle ontwikkeling in België, Frankrijk en Spanje versterkt Qualifio zijn aanwezigheid op de Nederlandse markt. Dankzij een partnerschap met het commerciële bureau Aexus (sinds juli 2015) en de aanstelling van Melvin Guijt als accountmanager haalt het interactie- en kwalificatieplatform nieuwe prestigieuze klanten binnen en telt het op dit moment meer dan 500 gebruikers.

Qualifio logo

Belangrijke media zoals Sanoma-SBS, RTL en NPO (BNN-VARA, EO en 3FM) maken nu ook gebruik van Qualifio. Net zoals AD.nl en QMusic, die het Qualifio platform al eerder gebruikten via hun Belgische moedermaatschappij, De Persgroep. In totaal telt Qualifio nu meer dan 500 gebruikers die zijn aangesloten bij het platform. Maar Qualifio verovert niet alleen de markt van de media. De Belgische onderneming oogst ook succes bij merken uit verschillende sectoren (retail, entertainment, banking). Zo maken nu ook Coop Supermarkten en Pathé gebruik van Qualifio. Met Qualifio willen bedrijven hun digitale gemeenschappen vermaken, verbinden en kwalificeren, om hun doelgroepen beter te bepalen.

Qualifio is een platform voor media, merken en bureaus die interactieve en virale inhoud willen creëren en publiceren op hun websites, mobiele applicaties en sociale netwerken. Dankzij virale quizzen, polls, tests en andere vernieuwende formats kunnen bedrijven hun digitale publiek uitbreiden, beter leren kennen en betrekken.