Qualifio valt voor Road65

Het interactieve marketingplateform Qualifio versterkt zijn technische integratiemogelijkheden dankzij een nieuwe overeenkomst met Bisnode Belgium, de in Brussel gevestigde specialist op het vlak van smart data en analyse. Hierdoor biedt Qualifio zijn media- en bedrijfsklanten voortaan de mogelijkheid om Belgische postadressen te normaliseren via de service Road65. "Dankzij partnerschappen met vooraanstaande digitale spelers op de Belgische markt kan Bisnode Belgium zijn knowhow zo breed mogelijk implementeren en de kwaliteit van de verzamelde gegevens volledig datagestuurd maken," zegt Michel Pigneret, business development manager bij Bisnode.
Door de oplossing van Bisnode Belgium kan Qualifio, platform voor gegevensverzameling door middel van interactieve content (tests, peilingen, formulieren, wedstrijden enz.), zijn Belgische klanten een betere gegevenskwaliteit garanderen. "De integratie van Bisnodes Road65-tool in Qualifio verrijkt de gegevens die onze Belgische gebruikers verzamelen via ons platform. Bovendien kunnen we met dit nieuwe partnerschap onze Belgische klanten ook een betere gegevenskwaliteit garanderen," zegt Olivier Simonis, CEO van Qualifio. Interessant aan deze samenwerking is de synergie tussen twee gevestigde ondernemingen in de marketing- en datasector, die op die manier hun krachten kunnen bundelen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]