Qualifio valt voor Road65

Communication / Innovation / News

 
qualifio-bisnodeHet interactieve marketingplateform Qualifio versterkt zijn technische integratiemogelijkheden dankzij een nieuwe overeenkomst met Bisnode Belgium, de in Brussel gevestigde specialist op het vlak van smart data en analyse. Hierdoor biedt Qualifio zijn media- en bedrijfsklanten voortaan de mogelijkheid om Belgische postadressen te normaliseren via de service Road65. "Dankzij partnerschappen met vooraanstaande digitale spelers op de Belgische markt kan Bisnode Belgium zijn knowhow zo breed mogelijk implementeren en de kwaliteit van de verzamelde gegevens volledig datagestuurd maken," zegt Michel Pigneret, business development manager bij Bisnode.
Door de oplossing van Bisnode Belgium kan Qualifio, platform voor gegevensverzameling door middel van interactieve content (tests, peilingen, formulieren, wedstrijden enz.), zijn Belgische klanten een betere gegevenskwaliteit garanderen. "De integratie van Bisnodes Road65-tool in Qualifio verrijkt de gegevens die onze Belgische gebruikers verzamelen via ons platform. Bovendien kunnen we met dit nieuwe partnerschap onze Belgische klanten ook een betere gegevenskwaliteit garanderen," zegt Olivier Simonis, CEO van Qualifio. Interessant aan deze samenwerking is de synergie tussen twee gevestigde ondernemingen in de marketing- en datasector, die op die manier hun krachten kunnen bundelen.