Quantum pakt uit met reach van 18 miljoen unieke browsers

native people-coffee-notes-tea-e1489075226281

Media / Native / News

native people-coffee-notes-tea-e1489075226281Quantum, een filiaal van AdUX (het vroegere HiMedia) dat werd gelanceerd eind 2015, wordt naar eigen zeggen het eerste netwerk dat gewijd is aan native advertising in België. Sinds begin maart hebben MSN, 2dehands.be/2ememain.be en Heures.be/Openingsurengids.be zich aangesloten bij Quantum, die al vele uitgevers omvat zoals Kapaza, AuFeminin, Webedia (AlloCiné, 750g en JeuxVideo.com) en Benchmark Group (Journal des Femmes, Journal du Net en l’Internaute).

Het netwerk heeft een reach van meer dan 18 miljoen unieke browsers in België doorheen een portefeuille van meer dan 170 websites. Daarbovenop biedt de oplossing lazy loading een viewability van de advertenties van bijna 100%. « De nieuwe positionering van de groep eind 2016, werpt al zijn vruchten af. Meer en meer uitgevers zijn overtuigd van onze niet opdringerige formaten. Wat betreft de adverteerders, spreken de resultaten voor zich, we komen aan CTR die tot 10 keer hoger zijn dan de standaard IAB formaten, » zegt Vincent Delmotte, managing director AdUX/Quantum Belgium.