Quatre Mains ontdekt Land van Lima

Lima, een trouwe klant van Quatre Mains met een lange traditie en expertise in de wereld van biologische voedingsproducten, voelde de concurrentiekracht van een steeds groeiende, dynamische markt, overbevolkt door huismerken en krachtige private labels.
Het Lima-merk en de verpakkingsidentiteit is iets dat, net als het merk, in de loop der jaren organisch gegroeid is, waardoor elke individuele productinnovatie bepaalt hoe design de belofte op de markt heeft gebracht. Ondanks grote successen vond men dat de Lima-familie door deze eclectische aanpak te gefragmenteerd was geraakt en dat het voor consumenten steeds moeilijker werd om zich te verbinden en te identificeren met een eenduidig merk en een eenduidige boodschap.
Om de banden met het merk en de consument weer aan te halen, besloot men een reis te maken naar het Land van Lima, waar verhalen vertellen en design elkaar ontmoeten om de liefde te helpen verspreiden over alles wat het merk aanraakt, over alle verpakkingen, door de hele winkel, naar communicatie en verder.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


