Quatre Mains ontdekt Land van Lima

Design / News

lima quatre mainsLima, een trouwe klant van Quatre Mains met een lange traditie en expertise in de wereld van biologische voedingsproducten, voelde de concurrentiekracht van een steeds groeiende, dynamische markt, overbevolkt door huismerken en krachtige private labels.Lima Quatre Mains

Het Lima-merk en de verpakkingsidentiteit is iets dat, net als het merk, in de loop der jaren organisch gegroeid is, waardoor elke individuele productinnovatie bepaalt hoe design de belofte op de markt heeft gebracht. Ondanks grote successen vond men dat de Lima-familie door deze eclectische aanpak te gefragmenteerd was geraakt en dat het voor consumenten steeds moeilijker werd om zich te verbinden en te identificeren met een eenduidig merk en een eenduidige boodschap.Lima Quatre Mains

Om de banden met het merk en de consument weer aan te halen, besloot men een reis te maken naar het Land van Lima, waar verhalen vertellen en design elkaar ontmoeten om de liefde te helpen verspreiden over alles wat het merk aanraakt, over alle verpakkingen, door de hele winkel, naar communicatie en verder.