Lima, een trouwe klant van Quatre Mains met een lange traditie en expertise in de wereld van biologische voedingsproducten, voelde de concurrentiekracht van een steeds groeiende, dynamische markt, overbevolkt door huismerken en krachtige private labels.
Het Lima-merk en de verpakkingsidentiteit is iets dat, net als het merk, in de loop der jaren organisch gegroeid is, waardoor elke individuele productinnovatie bepaalt hoe design de belofte op de markt heeft gebracht. Ondanks grote successen vond men dat de Lima-familie door deze eclectische aanpak te gefragmenteerd was geraakt en dat het voor consumenten steeds moeilijker werd om zich te verbinden en te identificeren met een eenduidig merk en een eenduidige boodschap.
Om de banden met het merk en de consument weer aan te halen, besloot men een reis te maken naar het Land van Lima, waar verhalen vertellen en design elkaar ontmoeten om de liefde te helpen verspreiden over alles wat het merk aanraakt, over alle verpakkingen, door de hele winkel, naar communicatie en verder.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]