Quatre Mains brengt Sir.Up tot leven

MoMe ontwikkelde een gamma van fruitige non-alcoholische cordials, om cocktails, mocktails en thee’s naar een hoger niveau te tillen. Aangezien het merk enkel binnen de chocoladewereld gekend was, was een uitbreiding naar dit nieuwe productgamma een behoorlijke stretch. Een logische keuze was om onder Mome een nieuw merk te creëren, met een eigen identiteit maar gesteund door MoMe’s expertise.

Quatre Mains haalde zijn inspiratie uit de speelse en creatieve aard van dit product, en hield rekening met de trendgevoelige wereld die de horeca nu eenmaal weerspiegeld. Quatre Mains besloot dat er nood was aan een sterke merkidentiteit met presence. Afgeleid van de Engelse productnaam ‘syrup’, werd het nieuwe merk Sir.Up geboren. Ze brachtten de ‘Sir’ tot leven en gaven hem een unieke persoonlijkheid, met een recht door zee attitude, maar fruitige uitstraling. Voorlopig zal dit gamma enkel beschikbaar zijn voor de horeca.


CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]





