Quatre Mains brengt Sir.Up tot leven
MoMe ontwikkelde een gamma van fruitige non-alcoholische cordials, om cocktails, mocktails en thee’s naar een hoger niveau te tillen. Aangezien het merk enkel binnen de chocoladewereld gekend was, was een uitbreiding naar dit nieuwe productgamma een behoorlijke stretch. Een logische keuze was om onder Mome een nieuw merk te creëren, met een eigen identiteit maar gesteund door MoMe’s expertise.
Quatre Mains haalde zijn inspiratie uit de speelse en creatieve aard van dit product, en hield rekening met de trendgevoelige wereld die de horeca nu eenmaal weerspiegeld. Quatre Mains besloot dat er nood was aan een sterke merkidentiteit met presence. Afgeleid van de Engelse productnaam ‘syrup’, werd het nieuwe merk Sir.Up geboren. Ze brachtten de ‘Sir’ tot leven en gaven hem een unieke persoonlijkheid, met een recht door zee attitude, maar fruitige uitstraling. Voorlopig zal dit gamma enkel beschikbaar zijn voor de horeca.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]