Soezie is een Belgisch merk dat een breed assortiment brood- en banketbakmixen aanbiedt en voornamelijk wordt verkocht in speciaalzaken in Frankrijk, België en Nederland. Surfend op de golf van een groeiende thuisbaktrend, en om aan de wensen van deze nieuwe doelgroep te voldoen, voelde Soezie de behoefte om hun imago helemaal op te frissen.
Hoewel Soezie-producten lokaal en van hoge kwaliteit zijn, voelde hun verpakkingsontwerp te mainstream, traditioneel en verouderd aan. Daarom was de nood hoog om een merkevolutie te creëren die een grotere emotionele band met consumenten weerspiegelt. Soezie is immers een merk dat een glimlach op je gezicht tovert en je eraan herinnert dat echte vreugde in elk bakmoment zit.
Quatre Mains versterkte hun branding door leven en energie in hun merkidentiteit te blazen. Een kloppend hart met een lachende onderlijning helpen de emotionaliteit van de baseline ‘The Taste of Happiness’ te activeren. Om de merkbelofte ook in de visuals tot leven te laten komen, heeft het studioteam van Quatre Mains wekenlang brood gebakken en desserts gemaakt om een verfrissend moderne benadering op het schap te creëren.
Sales Manager bij Zidis
Over ZIDIS en Video The future is video! Ook al gemerkt dat je […]
Resource Planner bij ICF
Resource Planner The Resource Planner will work closely with Department heads, Programme Management […]
Campagneleider (x/v/m) bij G1000
G1000 Campagneleider (x/v/m) (Voltijds of eventueel 4/5. Contract van onbepaalde duur. Indiensttreding: zo […]
Account Manager (M/F) bij Channel Factory
Over Channel Factory Channel Factory is een wereldwijd technologie- en dataplatform dat zowel prestatie-efficiëntie […]