Sinds 1 januari hebben de troepen van Quick Brown Foxes een nieuwe leider: Jan
Bikkembergs. Dit betekent niet dat Simon Kempeneers, nog steeds eigenaar van het bureau, is gaan lopen: die koos ervoor om Jan Bikkembergs de leiding van de troepen toe te vertrouwen, zodat zodat hij zich kan concentreren op wat hij het liefst doet: werken met merken, hen helpen hun weg te vinden en hun verhalen vorm te geven. Zodat hij voortaan - of liever: opnieuw - ‘point guard' is, een strategische spelverdeler dus. In sporttermen is dat degene die op het veld de lijnen uitzet en anderen in scorende positie brengt. Die voorzet kon u allicht zelf wel binnenkoppen. Simon Kempeneers zal de strategische richting op de projecten van de klanten overzien. De creatieve directie zal voortaan gebeuren door Maarten Mulders, die voorheen als human experience designer en art director actief was.
Quick Brown Foxes heeft trouwens ook enkele nieuwe vossen in huis: Jeroen Peeters toont als navigator zijn digitale talenten, Heleen Miermans toont bij het bureau haar creatieve capaciteiten.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]