De Kerstman is terug bij Quick en hij heeft weer een heleboel cadeautjes mee. Na het succes van vorig jaar, keert de "Merry Quickmas”-campagne terug. De mechaniek van het spel blijft hetzelfde, maar de performance en look & feel evolueerden en dompelen je zo nog meer onder in de kerstmagie.
Een klein geheugensteuntje: om cadeaus te winnen, neemt het spel je willekeurig mee naar enkele al dan niet iconische Belgische locaties via Google Street View. Je kan dan de omgeving verkennen via Google Street View en zo op zoek gaan naar hints om de exacte locatie te achterhalen. Maar de klok tikt.
Een van de nieuwigheden is dat je elke dag één andere locatie, die trouwens helemaal bij de kerstsfeer past, krijgt om te zoeken. En als je zin hebt om meer te spelen, kan je jouw skills aanscherpen door te oefenen met een hele hoop andere locaties die al aanwezig waren in het spel.
Ook dit jaar wint élke speler. Iedereen, ongeacht de eindscore, wint een Q-promo, te claimen via de MyQuick-app, bij wijze van vroegtijdig kerstcadeau. Die promo is elke week anders, tot het einde van de campagne. Een Cheeseburger aan anderhalve euro of een Klassieker aan slechts drie euro: voor ieder wat wils. Scoor je meer dan 900 punten door de locatie te raden? Dan maak je kans op één van deze vette prijzen onder je kerstboom:
- 3x The Frame (75”) QLED 4K van Samsung
- 3x The Freestyle projector van Samsung
- 3x Galaxy Tab S9 van Samsung
- 3x Galaxy Z Flip5 van Samsung
- 3x Sound Tower MX-ST40B van Samsung
- 3x Galaxy Watch6 van Samsung
- 3x Galaxy Buds2 Pro van Samsung
De campagne loopt van 4 december tot en met 24 december via sociale en digitale media, (D)OOH, POS, en via de in-store sales kanalen van Quick.
Credits
Client: Quick
Head of Marketing Quick: Dirk Lammens
Marketing Manager Quick: Jilze Gerritsen
Brand Manager Quick: Sarah Pockelé-Dilles
Digital Marketeer Quick: Sophie Verschueren
Brand Activation Marketeer: Maxime De Vos
Agency: Happiness Brussels
Chief Executive Officer: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Creative Director: Katrien Bottez
Strategic Director: Wesley Roeland
Connectivity Planner: Khuslen Tsogbadral
Concept: Gil Gauniaux, Thibaut Castaing
Content Creative Director: Debby De Ridder, Jorrit Michiels
Content Providers: Birger Morris, Brent Roofthooft, Sam Vervenne
Account Management: Aurélie Forissier, Zeno Stevens, Barbara Devaux
Copywriter: Birger Morris, Brent Roofthooft, Stéphane Opdenbosch, Hippolyte Messi Hermans, Sam Vervenne
Print producer: Pascal Delfosse
Head of Motion: Remke Faber
Motion designer: Marie-Charlotte Baert
Head of Design: Dries Lauwers
Designer: Karel Chanterie, Lore Snauwaert
Lead Developer: Thomas Colliers
Platform Development: Bliss
Support development:
App Developer: LevelApp
Responsible: Renaud Laloire
Digital Support Agency: Dignify
Responsible: Niko Ieronymakis