Quick en Happiness zijn zot van de smaak van de Loïc 2

Crea / News

Na een wel zeer geheimzinnige inbraak-affaire die de hele Quick-gemeenschap meer dan een week in de ban hield, is het mysterie eindelijk opgelost… De inbreker bleek niemand minder dan TV-kok Loïc Van Impe. Die was bij nacht en ontij aan de slag gegaan in de keukens van Quick, om daar ál zijn culinaire knowhow te gebruiken bij de ontwikkeling van de nieuwste Quick limited edition burger… 

Met als resultaat: de weergaloze Loïc 2! 

Loïc haalde weer álles uit de (koel)kast: 100% Belgisch rundvlees, 1 sneetje cheddar, een andijvie-raketslamix en dan... álle toetsen van de meester... een kruidig briochebroodje, unieke chili-ketchup, gefrituurde uitjes, heerlijke pickles van rode ajuin én last but not least: mayo à la Loïc.

Om Loïcs heerlijke nieuwe burger onder de aandacht te brengen, bedachten ‘usual suspects’ Quick en Happiness de geheimzinnige inbraak-activatiecampagne, de TV-billboard, een nieuwe audiospot in de restaurants, (D)OOH in 2, 8, 10 en 20 m2, POS-materiaal en een socialmediacampagne.

Credits 

Client: Quick ​ 

Head of Marketing Quick: Dirk Lammens 

Marketing Manager Quick: Evelyn De Groeve ​ 

Brand Manager Quick: Sarah Pockelé-Dilles ​ 

Digital Marketeer Quick: Sophie Verschueren 

Agency: Happiness Brussels ​ 

CEO & Strategic Director: Karen Corrigan 

Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson 

Creative Director: Katrien Bottez 

Associate Creative Director: Maxime Damo ​ 

Strategic Director: Frans Cuypers 

Strategic Content Director: Wesley Roeland ​ 

Connectivity Planner: Khuslen Tsogbadral ​ 

Concept: Jarne Eetesonne, Manuel De Vos ​ 

Content Creative Director: Jil Dockx 

Content providers: Birger Morris, Brent Roofthooft, Sam Vervenne, Debby De Ridder, Jorrit Michiels 

Account Management: Aurélie Forissier, Anna Nuyens, Barbara Devaux 

Copywriter: Dee Verwaetermeulen, Jil Dockx, Stéphane Opdenbosch, Hippolyte Messi Hermans ​ 

Head of Motion: Remke Faber 

Motion designer: Marie-Charlotte Baert 

Head of Digital: Thomas Colliers 

Head of Design: Dries Lauwers 

Design: Dries Lauwers, Jonathan Kalifat 

DTP : Loïc Lenoble 

Print Producer: Pascal Delfosse 

Head of Production: Bart Vande Maele 

Director: Edouard Valette 

DOP: Maximiliaan Dierickx 

Executive Producer: Jesse Vander Meersch 

Film & Photo Production: Les Mecs and Foodphoto 

Food Stylism : Foodphoto 

Sound Production: Raygun 

Retouche: Tom Vandewiele / Digital Imaging 

Newsletter : Dignify