Na een wel zeer geheimzinnige inbraak-affaire die de hele Quick-gemeenschap meer dan een week in de ban hield, is het mysterie eindelijk opgelost… De inbreker bleek niemand minder dan TV-kok Loïc Van Impe. Die was bij nacht en ontij aan de slag gegaan in de keukens van Quick, om daar ál zijn culinaire knowhow te gebruiken bij de ontwikkeling van de nieuwste Quick limited edition burger…
Met als resultaat: de weergaloze Loïc 2!
Loïc haalde weer álles uit de (koel)kast: 100% Belgisch rundvlees, 1 sneetje cheddar, een andijvie-raketslamix en dan... álle toetsen van de meester... een kruidig briochebroodje, unieke chili-ketchup, gefrituurde uitjes, heerlijke pickles van rode ajuin én last but not least: mayo à la Loïc.
Om Loïcs heerlijke nieuwe burger onder de aandacht te brengen, bedachten ‘usual suspects’ Quick en Happiness de geheimzinnige inbraak-activatiecampagne, de TV-billboard, een nieuwe audiospot in de restaurants, (D)OOH in 2, 8, 10 en 20 m2, POS-materiaal en een socialmediacampagne.
Credits
Client: Quick
Head of Marketing Quick: Dirk Lammens
Marketing Manager Quick: Evelyn De Groeve
Brand Manager Quick: Sarah Pockelé-Dilles
Digital Marketeer Quick: Sophie Verschueren
Agency: Happiness Brussels
CEO & Strategic Director: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Creative Director: Katrien Bottez
Associate Creative Director: Maxime Damo
Strategic Director: Frans Cuypers
Strategic Content Director: Wesley Roeland
Connectivity Planner: Khuslen Tsogbadral
Concept: Jarne Eetesonne, Manuel De Vos
Content Creative Director: Jil Dockx
Content providers: Birger Morris, Brent Roofthooft, Sam Vervenne, Debby De Ridder, Jorrit Michiels
Account Management: Aurélie Forissier, Anna Nuyens, Barbara Devaux
Copywriter: Dee Verwaetermeulen, Jil Dockx, Stéphane Opdenbosch, Hippolyte Messi Hermans
Head of Motion: Remke Faber
Motion designer: Marie-Charlotte Baert
Head of Digital: Thomas Colliers
Head of Design: Dries Lauwers
Design: Dries Lauwers, Jonathan Kalifat
DTP : Loïc Lenoble
Print Producer: Pascal Delfosse
Head of Production: Bart Vande Maele
Director: Edouard Valette
DOP: Maximiliaan Dierickx
Executive Producer: Jesse Vander Meersch
Film & Photo Production: Les Mecs and Foodphoto
Food Stylism : Foodphoto
Sound Production: Raygun
Retouche: Tom Vandewiele / Digital Imaging
Newsletter : Dignify