Quick verlicht Black Friday met de exclusieve BaQpack

Crea / News

Quick lanceert met de hulp van Happiness en unieke reeks rugzakken speciaal gedesignd voor donkere herfstavonden en -nachten. Het reflecterende Q-logo zorgt ervoor dat fans van het merk die de rugzak dragen beter zichtbaar zijn in het donker, bijvoorbeeld wanneer ze zich ’s avonds verplaatsen van het restaurant naar huis of omgekeerd. 

Opvallend: elke ‘BaQpack’ werd ge-upcycled van gebruikt Quick-promotiemateriaal en is, net als Quick zelf, een écht Belgisch verhaal: ontworpen door de Antwerpse ontwerper Sander Bos, die trouwens ooit zélf in een Quick werkte om zijn persoonlijk modelabel op te starten. Ook de productie is 100% Belgisch. Daarvoor deed Quick een beroep op de diensten van de Brusselse werkplaats L'Ouvroir, die mensen met een handicap tewerkstelt. Elke ‘BaQpack’ is 100% handgemaakt van verschillende Quick-reclamezeilen, wat dus elk model 100% uniek maakt. ​ ​

De officiële release van de rugzak staat gepland op 25 november, maar fans kunnen de ‘BaQpack’ al previewen op quick.be/nl/baqpack. Voor het bescheiden bedrag van € 24,95 kunnen ze één van de honderd limited edition-stukken bemachtigen, mits ze een Q-ID hebben gekoppeld aan hun MyQuick-app. De BaQpack werd bedacht door Happiness, het communicatiebureau van Quick. De campagne leeft via een sterk digitaal ecosysteem, ondersteund door de sublieme fotografie van Daniil Lavrovski.