RAAK schiet raak

medialaan

Budgets / News

medialaan

Medialaan en softwareontwikkelaar Sage gaan in zee met Raak. Daarmee verbreedt het Mechelse email marketing agency zijn klantenportfolio. Om tegemoet te komen aan de groeiende vraag naar e-mailmarketingcampagnes, werd diens team onlangs ook Marketo Certified Expert.

Medialaan kiest RAAK als partner voor de strategie en uitvoering van automation flows voor haar gebruikers. Tina Put, brand & communications manager VTM subbrands bij Medialaan, geeft tekst en uitleg: “Samen met Raak hebben we een solide remarketingplan uitgewerkt in vier stappen: nieuwe gebruikers identificeren, hen overtuigen om zich te registreren, een eerste gebruik stimuleren en ten slotte de frequentie van online televisiekijken verhogen. Met deze gefaseerde aanpak willen we de volledige customer journey voor onze VTM-app zo persoonlijk mogelijk maken, op basis van de voorkeur van elke gebruiker.”

Ook Sage, wereldleider op gebied van boekhoud- en beheersoftware voor kmo’s, kiest voor een nieuwe samenwerking. Het vertrouwt de ontwikkeling van lead generation campaigns in de marketing automation tool Eloqua voortaan toe aan Raak.

Om tegemoet te komen aan de groeiende vraag versterkt Raak zijn campaign management team met Ines Cockx. Zij deed eerder al ervaring op bij Microsoft en Sanoma.