Radio 1 en mortierbrigade verbieden suiker

Radio1Cafe

Crea / News

Radio1Cafe“Wat is jouw idee voor morgen? Wat zou jij veranderen als je het één dag voor het zeggen had?"  Dat is wat Radio 1 vroeg aan haar luisteraars voor #BEL10. Luisteraars stuurden massaal hun ideeën in en vanaf volgende week vrijdag worden die ideeën voor een betere toekomst uitvoerig besproken en onder de loep genomen in BEL 10.

BEL10_Logos

Of een idee al dan niet goed of haalbaar is, daar kan je uren over palaveren. Maar je kan het ook gewoon uittesten. En dat is wat mortierbrigade deed voor de campagne van BEL 10. Uit de stapel ideeën voor een betere wereld werden er twee geselecteerd: “schaf cash geld af #fraude” en “verbied suiker onder de 18”. Of de mensen dat ook echt geslaagde ideeën voor een betere wereld vinden, ontdek je hieronder...

Credits

Advertiser: Radio 1

Client: Gunther Van Acker,Els Lagrou, Filip Pletinckx

Agency: mortierbrigade

Creative directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster

Creative team: Kwint de Meyer, Willem De Wachter

Head of production: Charlotte Coddens

Agency producer: Lies Bernaer

 

Film production company: Caviar

Film director: Wannes Destoop

D.O.P: Dries Delputte

Film producers: Werner De Coninck, Rien Behaeghe, Leslie Verbist

Editor: Joris Willems

Photographer: Jokko