Radio 1 en mortierbrigade verbieden suiker

“Wat is jouw idee voor morgen? Wat zou jij veranderen als je het één dag voor het zeggen had?" Dat is wat Radio 1 vroeg aan haar luisteraars voor #BEL10. Luisteraars stuurden massaal hun ideeën in en vanaf volgende week vrijdag worden die ideeën voor een betere toekomst uitvoerig besproken en onder de loep genomen in BEL 10.
Of een idee al dan niet goed of haalbaar is, daar kan je uren over palaveren. Maar je kan het ook gewoon uittesten. En dat is wat mortierbrigade deed voor de campagne van BEL 10. Uit de stapel ideeën voor een betere wereld werden er twee geselecteerd: “schaf cash geld af #fraude” en “verbied suiker onder de 18”. Of de mensen dat ook echt geslaagde ideeën voor een betere wereld vinden, ontdek je hieronder...
Credits
Advertiser: Radio 1
Client: Gunther Van Acker,Els Lagrou, Filip Pletinckx
Agency: mortierbrigade
Creative directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creative team: Kwint de Meyer, Willem De Wachter
Head of production: Charlotte Coddens
Agency producer: Lies Bernaer
Film production company: Caviar
Film director: Wannes Destoop
D.O.P: Dries Delputte
Film producers: Werner De Coninck, Rien Behaeghe, Leslie Verbist
Editor: Joris Willems
Photographer: Jokko
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]