Radio Veronica vindt nieuwe thuis bij Mediahuis
Mediahuis heeft duidelijke ambities binnen de Nederlandse radiomarkt met betrekking tot het versterken van haar positie op de lokale advertentiemarkt. De groep verwerft het volledige aandeelhouderschap van RadioCorp, het mediabedrijf met een focus op radio- en digital-activiteiten en eigenaar van o.a. de radiozenders 100% NL, SLAM! en SUNLITE. Tegelijkertijd bereikten Mediahuis groep en Talpa Network een principeakkoord wat betreft de overname van Radio Veronica door Mediahuis.
Voor Mediahuis betekenen deze overnames een aanzienlijke uitbreiding van het bestaande radiomerkenportfolio, naast Sublime en Nostalgie. Beide overnames stellen Mediahuis in staat om luisteraars, adverteerders en mediabureaus een sterker audioaanbod te bieden, en aldus ook een groter en kwalitatiever bereik. De positie van Mediahuis als crossmediaal mediapartner wordt hierdoor danig versterkt. Mediahuis is vandaag reeds actief op de Nederlandse radiomarkt met de zenders Sublime en Nostalgie (DAB+). Beide radiostations maken deel uit van Audiohuis, de all-in-one audio agency van Mediahuis groep in Nederland.
Deze zomer vindt de veiling van de FM-frequenties voor landelijke commerciële radiostations plaats. In totaal worden negen frequenties geveild voor een periode van twaalf jaar. Met nu al meer radiomerken in huis hoopt Mediahuis ongetwijfeld meer kans te maken om enkele mooie frequenties in huis te halen - terwijl concurrent DPG Media naast een frequentie voor Qmusic ook een frequentie voor Joe binnen te halen.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]