Om de online verkoop van retailers te boosten, slaan nationale radioregies opnieuw de handen in elkaar. DPG Media, Var, IP Belgium en RMB willen handelaars helpen om online verkoop extra te promoten op radio, zodat consumenten alsnog de weg naar de winkel vinden, zij het online of voor afhaling. De regies bieden gratis 5 seconden extra ruimte aan bij een radiospot zolang de huidige lockdown duurt (onder voorwaarden). In deze tag-on is er plaats voor een boodschap die de mogelijkheden van online kopen onder de aandacht van de luisteraars brengt. Elke retailer kan makkelijk gebruik maken van de tag-on die door de verzamelde radioregies beschikbaar wordt gesteld.
De aangeboden tag-on is een eengemaakte boodschap die consumenten aanzet tot online winkelen in de webshop. Hij bestaat in verschillende versies, die afwisselend ingezet kunnen worden. Voorbeelden kunnen op de website van VIA beluisterd worden. De retailer kan ook invulling geven aan deze extra ruimte door zelf een tag-on te produceren bij zijn spot. VIA - voluit de Association of AV Media - hoopt bij deze de retailers te ondersteunen die door de lockdown genoodzaakt worden hun deuren te sluiten of die hun verkoopmogelijkheden tot afhaling beperkt zien.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]