Het Rainbow Consortium (ICF Next/ICF/Accenture/InitiativeMedia) lanceert een meerjarige campagne voor het directoraat-generaal Werkgelegenheid, Sociale Zaken en Inclusie van de Europese Commissie.
De campagne "Let's Make It Work" moet EU-burgers informeren rond de European Pillar of Social Rights (EPSR) en de European Year of Skills (EYS). Met een focus op werk, vaardigheden, gezin, inkomen en gelijkheid wil de campagne de voordelen en kansen benadrukken die beschikbaar zijn voor individuen en gemeenschappen.
De campagne streeft naar een welvarende, inclusieve en eerlijke samenleving door werkgelegenheidskansen, eerlijke arbeidsomstandigheden, bij- en omscholing in het kader van de groene transitie te bevorderen, het evenwicht tussen werk en privéleven en sociale bescherming voor gezinnen te ondersteunen en te pleiten voor gelijke kansen en niet- discriminatie.
Credits
Client: Mina Andreeva, Carolien Peeters, Olivia Doyle, Mafalda Santos, Pierfrancesco Gennaro
Account Director: Enea Hasukic, Amel Saebi
Account Manager: Maelle Cherpion, Giulia Brambilla
ECD: Babak Hosseiny
Crea: Anush Sarkisian & Tom Jacobs
Graphic Design: Simon Le Sant
Strategy: Geert Stox, Raluca Caragea
Prod Agence: Cynthia Pire
Production Company: Lovo Films
Film Director: Mr. Francois
Producers: Bert Brulez & Cho Kuo
Director of Photography – Grimm Vandekerckhove
Post-production: Hervé Closset @ Lovo Films

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]








