Rainbow Consortium doet het werken voor Europa en haar burgers

Crea / News

Het Rainbow Consortium (ICF Next/ICF/Accenture/InitiativeMedia) lanceert een meerjarige campagne voor het directoraat-generaal Werkgelegenheid, Sociale Zaken en Inclusie van de Europese Commissie.

De campagne "Let's Make It Work" moet EU-burgers informeren rond de European Pillar of Social Rights (EPSR) en de European Year of Skills (EYS). Met een focus op werk, vaardigheden, gezin, inkomen en gelijkheid wil de campagne de voordelen en kansen benadrukken die beschikbaar zijn voor individuen en gemeenschappen.

De campagne streeft naar een welvarende, inclusieve en eerlijke samenleving door werkgelegenheidskansen, eerlijke arbeidsomstandigheden, bij- en omscholing in het kader van de groene transitie te bevorderen, het evenwicht tussen werk en privéleven en sociale bescherming voor gezinnen te ondersteunen en te pleiten voor gelijke kansen en niet- discriminatie.

Credits

Client: Mina Andreeva, Carolien Peeters, Olivia Doyle, Mafalda Santos, Pierfrancesco Gennaro 

Account Director: Enea Hasukic, Amel Saebi 

Account Manager: Maelle Cherpion, Giulia Brambilla  

ECD: Babak Hosseiny

Crea: Anush Sarkisian & Tom Jacobs

Graphic Design: Simon Le Sant

Strategy: Geert Stox, Raluca Caragea

 Prod Agence: Cynthia Pire

Production Company: Lovo Films

Film Director: Mr. Francois

Producers: Bert Brulez & Cho Kuo

Director of Photography – Grimm Vandekerckhove

Post-production: Hervé Closset @ Lovo Films