Ray-Ban applicatie Rewind x bekroond


Vandaag wordt de Rewind x Ray-Ban app, de app van brillenmerk Ray-Ban dat nieuwe technologie en old school techniek samenbrengt, bekroond met een FWA Mobile Of The Day award, de wereldwijd erkende referentie als het gaat om de combinatie van state-of-the-art digitaal design gecombineerd met slimme technologie. De applicatie werd vorig jaar gelanceerd door reclamebureau Gents om de zomercollectie van het brillenmerk te promoten, waarvan de zonnebrillen met iconische materialen zoals fluweel, jeans, leder, titanium, aluminium, flash lenzen, camouflage en staal werden vervaardigd. Gents maakt die texturen vervolgens tastbaar, hoorbaar én shareable door het creëren van acht unieke mixtapes, die werden verdeeld op festivals, via print ads en in de Ray Ban flagship stores. Dit seizoen ontwierp Gents 7 nieuwe mixtapes die wereldwijd werden verspreid als een deel van Ray-Ban’s #Campaign4Change. Benieuwd? Download de app hier voor IOS of Android.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


