Vandaag wordt de Rewind x Ray-Ban app, de app van brillenmerk Ray-Ban dat nieuwe technologie en old school techniek samenbrengt, bekroond met een FWA Mobile Of The Day award, de wereldwijd erkende referentie als het gaat om de combinatie van state-of-the-art digitaal design gecombineerd met slimme technologie. De applicatie werd vorig jaar gelanceerd door reclamebureau Gents om de zomercollectie van het brillenmerk te promoten, waarvan de zonnebrillen met iconische materialen zoals fluweel, jeans, leder, titanium, aluminium, flash lenzen, camouflage en staal werden vervaardigd. Gents maakt die texturen vervolgens tastbaar, hoorbaar én shareable door het creëren van acht unieke mixtapes, die werden verdeeld op festivals, via print ads en in de Ray Ban flagship stores. Dit seizoen ontwierp Gents 7 nieuwe mixtapes die wereldwijd werden verspreid als een deel van Ray-Ban’s #Campaign4Change. Benieuwd? Download de app hier voor IOS of Android.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]