Vandaag wordt de Rewind x Ray-Ban app, de app van brillenmerk Ray-Ban dat nieuwe technologie en old school techniek samenbrengt, bekroond met een FWA Mobile Of The Day award, de wereldwijd erkende referentie als het gaat om de combinatie van state-of-the-art digitaal design gecombineerd met slimme technologie. De applicatie werd vorig jaar gelanceerd door reclamebureau Gents om de zomercollectie van het brillenmerk te promoten, waarvan de zonnebrillen met iconische materialen zoals fluweel, jeans, leder, titanium, aluminium, flash lenzen, camouflage en staal werden vervaardigd. Gents maakt die texturen vervolgens tastbaar, hoorbaar én shareable door het creëren van acht unieke mixtapes, die werden verdeeld op festivals, via print ads en in de Ray Ban flagship stores. Dit seizoen ontwierp Gents 7 nieuwe mixtapes die wereldwijd werden verspreid als een deel van Ray-Ban’s #Campaign4Change. Benieuwd? Download de app hier voor IOS of Android.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]