RCA blaast uit na BOB-weekend

Crea / News

BOB

RCA Group heeft deze week de jubileumeditie van de BOB-wintercampagne met succes afgesloten. Tijdens het BOB-weekend heeft RCA Group een sterk bemande BOB Newsroom opgezet met een mix van creatievelingen en social media experts. Het volledige weekend werden tot in de vroege uurtjes alle BOB-meldingen op sociale media live beantwoord en werd er zeer snel en creatief ingespeeld op trending topics en mentions, via Facebook, Twitter en Instagram: "Door live contentcreatie en communitymanagement, ondersteund door social advertising, mikten we op interactie, engagement en een brede spreiding van onze campagne. Met resultaat: meer dan verdubbeling van aantal fans op de BOB-pagina, meer dan 810.000 mensen merkten onze campagne op, bijna 8.000 mensen liketen onze content en 3900 mensen interageerden met onze posts. Met dit bereik creërden we een extra breed platform voor het BOB-weekend. Over de hele lijn was de campagne trouwens zeer positief (sic): In 20 jaar BOB bliezen tijdens het BOB-weekend nog nooit zo weinig bestuurders positief."

RCA-Bob