Recor Group introduceert met Belform een nieuwe collectie zitmeubelen gericht op het moderne gezinsleven. De RCA Brandstudio ontwikkelde een eigenzinnige merkidentiteit, waarbij zowel fun als functionaliteit centraal staan.
Het logo met speelse rondingen en het levendige kleurenpalet benadrukken de veelzijdigheid van de Belform meubels. De fotografie richt zich uitdrukkelijk op authentieke gezinsmomenten. De 'for life' slogan benadrukt de duurzaamheid van Belform, met variaties zoals 'for sticky hands' en 'for disco dancing'.
De visuele merkidentiteit van Belform wordt breed ingezet, van productlabels tot webpagina’s, en zorgt ervoor dat Belform een stevige basis heeft in zowel online als offline media. Met deze introductie zet Recor Group een nieuwe standaard in gezinsvriendelijke zitmeubelen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]