RCA Brandstudio brengt Belform tot leven

Recor Group introduceert met Belform een nieuwe collectie zitmeubelen gericht op het moderne gezinsleven. De RCA Brandstudio ontwikkelde een eigenzinnige merkidentiteit, waarbij zowel fun als functionaliteit centraal staan.
Het logo met speelse rondingen en het levendige kleurenpalet benadrukken de veelzijdigheid van de Belform meubels. De fotografie richt zich uitdrukkelijk op authentieke gezinsmomenten. De 'for life' slogan benadrukt de duurzaamheid van Belform, met variaties zoals 'for sticky hands' en 'for disco dancing'.
De visuele merkidentiteit van Belform wordt breed ingezet, van productlabels tot webpagina’s, en zorgt ervoor dat Belform een stevige basis heeft in zowel online als offline media. Met deze introductie zet Recor Group een nieuwe standaard in gezinsvriendelijke zitmeubelen.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]