RCA en Bockie lanceren frituursnack voor accountants
Na een bijzonder geslaagde eerste editie sloegen RCA en Bockie De Repper de pollekes weer in elkaar voor een minstens even succesvolle samenwerking als vorig jaar. Deze keer eentje om duimen en vingers van af te likken.
Meedenken, meewerken, mee-evolueren: accountants moeten — meer dan ooit — kaas gegeten hebben van álle aspecten van ondernemen. Geen wonder dat ze een essentieel ingrediënt zijn in het succes van ondernemingen. Ook als die onderneming Bockie De Repper (“Bij de fiscus beter bekend als Eerste Betalingsherinnering”) heet en een eigen frituursnack op de markt wil brengen.
Die vreemde maar smakelijke combinatie kadert in de tweede editie van ‘Accountants Van Morgen’, een initiatief van acht belangrijke accountancyspelers (Baker Tilly, BDO, Decupere & Partners, Moore, SBB, Vandelanotte, Van Havermaet en VGD). Het is een campagne om jongeren te laten kennismaken met de mogelijkheden van het beroep. Want jaar na jaar kiezen steeds minder studenten voor de richting accountancy. De sector kan rekenen op de steun van de Vlaamse hogescholen, het volwassenenonderwijs én... ambassadeur Bockie De Repper. Die sleepte vorige maand nog de Jamie voor Commercial Collab in de wacht voor zijn bijdrage aan de campagne van Accountants van Morgen.
Accountants zijn vandaag steeds meer een adviseur die meedenken en meewerken aan de strategie van ondernemers. Ze helpen ideeën concreet stellen, schrijven mee aan een succesverhaal en ja: lanceren dus ook (samen met Bockie) een frituursnack.
RCA ontwikkelde ook dit jaar de volledige campagne, van alle Assets tot de Zeer uitgebreide website. De video van Bockie, vele ondernemersverhalen en natuurlijk de accountancy-opleidingen zijn terug te vinden op www.accountantsvanmorgen.be.