RCA en SBB samen in de juiste flow

Crea / News

Met bijna 600 medewerkers is SBB een van de grootste onafhankelijke accountancybureaus van ons land. Maar zonder een stevige employer brand wordt het moeilijk om de juiste profielen aan te trekken. RCA versterkte het werkgeversmerk van SBB met een nieuwe imagocampagne.

Werken bij SBB kan je samenvatten als samen slim groeien. Net als bij de Big Four kan je er je ambities waarmaken en uitdagingen vastpakken. Maar SBB wil tegelijk ook haar menselijke kant tonen. Met collega's die mekaar helpen en ondersteunen, zodat zowel jij én je klanten stevig vooruitgaan.

De campagnelijn "Samen in de juiste flow" en de diverse beelden onderstrepen de samenwerking tussen collega's die SBB zo belangrijk vindt. De headlines spelen in op de relatie die je als SBB'er hebt met je klanten én je collega's.

Het hoofdelement in elk beeld kan niet meer typisch SBB zijn: het blauwe logo met de twee halve cirkels wordt in de foto's telkens nagebootst met zetel, tapijt en rekwisieten.

RCA ontwikkelde de strategie en het creatieve concept en rolde de campagne uit in bannering, print en social.

Credits

Client: SBB

Account Manager: Maarten Moons                                                                            

Brand & Campaign Strategists: Francesco Caccamese

Creative Director: Bart Klerckx 
Art Director: Nicholas Sterckx, Karolien Schroeyen
Copywriter: Jan Leenders
Final art: Kris Piccard

Motion Designer: Kim Vanbeckevoort

Creative operations Manager: Veerle Guiljam

Photography & video: Jekyll & Hide
Print Producer & Production: Wim Claesen