RCA en VDAB eindigen in schoonheid

Crea / News

Na acht jaar beweegt VDAB verder met BBDO. RCA en VDAB sloten deze creatieve en strategische samenwerking af in schoonheid met een uitgebreide campagne naar de Vlaamse werkgevers. Je zal het dit najaar horen, lezen en zien: dé juiste tools voor wie werk geeft vind je bij VDAB.

Met radiospots, een podcastreeks, een webinar, online banners, advertenties, artikels en video’s op sociale media vertelt VDAB de Vlaamse ondernemers wat ze voor hen kunnen betekenen. Want elke werkgever heeft uitdagingen, of het nu gaat om aanwerven of opleiden.

Met deze campagne wil VDAB zowel de bestaande als de nieuwe klanten, en zowel grote als kleine bedrijven, beter op de hoogte brengen van hun aanbod op vlak van aanwerven en opleiden. Want terwijl de ene werkgever zijn eerste medewerkers aanwerft, zoekt de andere een eenvoudige manier om twintig vacatures in te vullen. VDAB wil er zijn voor de werkgever op elk moment.