RCA Group barst van het talent

Communicatiebureau RCA Group heeft de lente stevig ingezet met veel, véél nieuw talent. Zo wordt Micha Appermans het nieuwe hoofd van de Brands-afdeling. Micha Appelmans was voormalig senior accountmanager bij Strategie en heeft voordien bij Mars, LU en Mondelez International sterke merken mee op de kaart gezet. Hij heeft een uitgebreide ervaring in B2C- en B2B-klanten, en zal zijn expertises inzetten op alle huidige klanten en bij de verdere uitbreiding van de klantenportefeuille.
Verder gaan nog meer talenten het bureau versterken: UX-designer Katrijn Caelen, grafisch vormgever Natalie Vanheers (ex-Boondoggle), senior artdirector Sara Demey (ex-Strategie), senior communicatieadviseur public Luc Engelbos en senior Drupal-developer Stef Van Looveren.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]