Communicatiebureau RCA Group heeft de lente stevig ingezet met veel, véél nieuw talent. Zo wordt Micha Appermans het nieuwe hoofd van de Brands-afdeling. Micha Appelmans was voormalig senior accountmanager bij Strategie en heeft voordien bij Mars, LU en Mondelez International sterke merken mee op de kaart gezet. Hij heeft een uitgebreide ervaring in B2C- en B2B-klanten, en zal zijn expertises inzetten op alle huidige klanten en bij de verdere uitbreiding van de klantenportefeuille.
Verder gaan nog meer talenten het bureau versterken: UX-designer Katrijn Caelen, grafisch vormgever Natalie Vanheers (ex-Boondoggle), senior artdirector Sara Demey (ex-Strategie), senior communicatieadviseur public Luc Engelbos en senior Drupal-developer Stef Van Looveren.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]