RCA Group heeft deze zomer allesbehalve werkloos toegekeken wat de VDAB-pitch betreft. Meer nog: het bureau - dat reeds enkele jaren het strategische luik voor haar rekening nam - won de gehele VDAB-account, na een pitch tegen o.a. BBDO Belgium en Leo Burnett. Concreet zal RCA Group de strategische krijtlijnen verder uittekenen en concretiseren en instaan voor alle interne en externe communicatie. Samen met VDAB zullen ze het merk nog sterker in de markt plaatsen. De samenwerking ging midden augustus van start.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]