RCA Group heeft deze zomer allesbehalve werkloos toegekeken wat de VDAB-pitch betreft. Meer nog: het bureau - dat reeds enkele jaren het strategische luik voor haar rekening nam - won de gehele VDAB-account, na een pitch tegen o.a. BBDO Belgium en Leo Burnett. Concreet zal RCA Group de strategische krijtlijnen verder uittekenen en concretiseren en instaan voor alle interne en externe communicatie. Samen met VDAB zullen ze het merk nog sterker in de markt plaatsen. De samenwerking ging midden augustus van start.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]