RCA is trots op BOB

Crea / News

VIAS_BOB_WINTER2017_A2liggend_NL_MAN

Het gaat samen zoals Mariah Carey en Kerst: de eindejaarsperiode en een nieuwe BOB-campagne. Deze winter is de start van een gloednieuw BOB-hoofdstuk. De boodschap is duidelijker dan ooit: ‘BOB en trots erop’. En BOB is niet enkel niet drinken als je achter het stuur zit. BOB is ook diegene die op voorhand aan een taxi denkt, een hotel boekt of het openbaar vervoer neemt. BOB betekent dus op voorhand de oplossing kiezen voor een veilige terugkeer. Kortom, het is een houding waar je trots op mag zijn.

RCA, vriend aan huis bij BOB, werkte ook dit jaar de uitgebreide campagne uit. Langs de (auto-)wegen in Vlaanderen en Wallonië zullen honderden affiches zichtbaar zijn met trotse BOBs. In Brussel worden de MIVB-bussen in de kleuren van BOB geschilderd. In Vlaanderen doet De Lijn hetzelfde. BOB schuimt de kerstmarkten en nieuwjaarsfeesten af met een BOB-caravan met daarin een fotobooth, waarin je zelf een gepersonaliseerde affiche kunt laten maken. Ten slotte zullen de leden van de Belgische Brouwers op enkele kerstmarkten en nieuwjaarsrecepties gratis BOBtails (lekkere cocktails bereid met niet-alcoholische bieren) schenken aan de aanwezig BOB’s. Schol en hou het veilig.

VIAS_BOB_WINTER2017_A2liggend_NL_MAN-VROUW.indd