RCA lanceerde, in opdracht van de Vlaamse overheid en in samenweking met Syntra Vlaanderen, een grootschalige campagne om duaal leren nog sterker in de markt te zetten. Duaal leren is de ideale mix van leren in een onderneming én op school. Best of both worlds, zeg maar. RCA bedacht een wervend campagneconcept om deze ‘ideale mix’ bij jongeren (en hun ouders) te krijgen. Centraal staat de nieuwe portaalwebsite www.duaalleren.vlaanderen, die alle vragen van leerlingen, scholen en bedrijven bundelt en beantwoordt. Verder worden felgekleurde advertenties en affiches voor onderwijsinstellingen breed ingezet, volgen er digitale oproepen tot actie voor scholen en ondernemingen, verspreidt een stevig contentplan via sociale media de insteek en is er een radiospot, waarin Belgisch Kampioen Beatboxen Foodbox G zich haast het licht uit beatboxt. RCA stond in voor alle declinaties en uitwerkingen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]