RCA lanceerde, in opdracht van de Vlaamse overheid en in samenweking met Syntra Vlaanderen, een grootschalige campagne om duaal leren nog sterker in de markt te zetten. Duaal leren is de ideale mix van leren in een onderneming én op school. Best of both worlds, zeg maar. RCA bedacht een wervend campagneconcept om deze ‘ideale mix’ bij jongeren (en hun ouders) te krijgen. Centraal staat de nieuwe portaalwebsite www.duaalleren.vlaanderen, die alle vragen van leerlingen, scholen en bedrijven bundelt en beantwoordt. Verder worden felgekleurde advertenties en affiches voor onderwijsinstellingen breed ingezet, volgen er digitale oproepen tot actie voor scholen en ondernemingen, verspreidt een stevig contentplan via sociale media de insteek en is er een radiospot, waarin Belgisch Kampioen Beatboxen Foodbox G zich haast het licht uit beatboxt. RCA stond in voor alle declinaties en uitwerkingen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]